Podmínky služby

Internetový obchod Saketos.cz, který je provozován firmou Saketos sp. z o.o., se sídlem na adrese Biedrzychowicka 2, 59-921 Sieniawka, Polsko, NIP: PL 6152069414, KRS: 0001010936, umožňuje nakupování prostřednictvím internetu. Odesláním objednávky zákazník souhlasí s těmito podmínkami a potvrzuje, že se s nimi seznámil.

1. Rozsah Platnosti Obchodních Podmínek

Tyto Obchodní Podmínky se vztahují na všechny objednávky zadané Spotřebiteli a Podnikatelé prostřednictvím našeho e-shopu.

Spotřebitelem je v souladu s čl. 22 Občanského zákoníku osoba fyzická provádějící s podnikatelem právní úkon nesouvisející přímo s její podnikatelskou nebo profesionální činností.

Podnikatelem je v souladu s čl. 43 Občanského zákoníku osoba fyzická, právnická osoba a organizační jednotka, která není právnickou osobou, jíž zákon přiznává právní subjektivitu, provádějící na vlastní jméno obchodní nebo profesionální činnost.

Jiné nebo doplňující Obchodní Podmínky a Obecné Obchodní Podmínky používané Podnikateli se neuplatňují - stanou se součástí smlouvy pouze, pokud jsme na to poskytnuli výslovný písemný souhlas.

2. Uzavření Smlouvy

Smlouva o prodeji se uzavírá se Saketos sp. z o.o.

Prezentace produktů v našem e-shopu představuje nabídku uzavření smlouvy o prodeji. Aby se smlouva uzavřela, je nutné přidat vybrané produkty do nákupního košíku a podat objednávku. Nákupní košík a údaje zadané do formulářů je možné upravovat před podáním objednávky pomocí dostupných funkcí a zpráv, které se zobrazují během procesu podávání objednávky.

Kliknutím na tlačítko potvrzující a finalizující objednávku na stránce se shrnutím objednávky podáte závaznou objednávku na produkty nacházející se v nákupním košíku. Smlouva o prodeji se uzavírá v okamžiku přijetí a registrace Vaší objednávky v počítačovém systému našeho e-shopu. Po zadání objednávky obdržíte od nás e-mailové potvrzení objednávky a uzavření smlouvy.

3. Jazyk a Podmínky Zachování Smlouvy

Smlouva o prodeji se může uzavřít v českém jazyce.

Zachováváme obsah smlouvy a posíláme Vám e-mailem údaje týkající se objednávky. Informace o Vašich objednávkách si také můžete prohlédnout prostřednictvím zákaznického účtu. Obchodní Podmínky jsou dostupné na webu našeho e-shopu způsobem umožňujícím Vám jejich získání, přehrání a uchovávání obsahu.

4. Dodání Produktů

Pro objednávky do částky 199,99 CZK se ke stanoveným cenám produktů připočítají náklady na dopravu. Pro objednávky od částky 200 CZK se náklady na dopravu nepřipočítávají (doprava je zdarma).

Objednané produkty se doručují prostřednictvím naších spolupracujících přepravních společností. Podrobné informace o možných způsobech a lhůtách doručení a nákladech na dopravu se uvádějí během procesu zadávání objednávky a v zvláštní záložce s informacemi na webu našeho e-shopu.

Produkty nabízené v e-shopu prodáváme výhradně poštou. Osobní vyzvednutí bohužel není možné.

5. Platby

V našem e-shopu máte k dispozici následující způsoby platby:

• Platba při dodání balíku.

• Elektronické platby (e-platby) prostřednictvím služby online plateb.

• Tradiční platba převodem na bankovní účet našeho e-shopu. V případě volby tohoto způsobu platby - po provedení objednávky Vám pošleme e-mailem údaje k provedení převodu. Realizace objednávky bude zahájena po zúčtování plné částky požadované platby za zadanou objednávku na našem účtu.

Podrobné informace o možných způsobech provedení platby, včetně integrovaných služeb online plateb v našem e-shopu a dostupných typů e-plateb a případných dodatečných nákladů, se uvádějí během procesu zadávání objednávky a na webu našeho e-shopu v zvláštní záložce s informacemi o způsobech platby.

6. Právo na Odstoupení od Smlouvy

Spotřebitelům přísluší zákonné právo na odstoupení od smlouvy v souladu s informacemi obsaženými v poučení o právu na odstoupení od smlouvy.

Právo na odstoupení od smlouvy se vztahuje také na fyzické osoby uzavírající smlouvu přímo souvisejícího s jejich obchodní činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tyto osoby charakter profesionálního charakteru vyplývající zejména z předmětu jimi prováděné obchodní činnosti, zpřístupněné na základě předpisů o Centrálním registru a informacích o obchodní činnosti. Ostatním podnikatelům se právo na odstoupení od smlouvy neposkytu.

7. Vyhrada Vlastnictví Věci

Produkty objednané v e-shopu zůstávají naším vlastnictvím až do úplné úhrady prodejní ceny.

8. Škody Vzniklé Během Přepravy

Týká se Spotřebitelů: v případě nákupu na dálku jako spotřebitel náš e-shop vždy nese riziko náhodného poškození nebo ztráty věci během přepravy. Pokud se objednané produkty doručí s evidentním poškozením vzniklým během přepravy, prosíme Vás, abyste tuto chybu oznámili doručovateli co nejdříve a kontaktoval nás. Zpoždění v oznámení takové reklamace nebo navázání kontaktu nemá žádné důsledky pro Vaše zákonná práva (popsaná níže v části týkající se reklamací) a jejich uspokojení. Rychlejší oznámení nám však pomáhá při prosazování našich nároků vůči přepravci nebo pojišťovně přepravy.

Týká se Podnikatelů (s výjimkou fyzických osob uzavírajících smlouvu přímo související s jejich obchodní činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tyto osoby charakter profesionálního charakteru - tzv. "kvazi-spotřebitelé", tj. malí podnikatelé využívající některých práv spotřebitele): riziko náhodné ztráty nebo náhodného zhoršení stavu produktu přechází na Vás v okamžiku jeho vydání námi přepravci, dopravci nebo jiné osobě nebo instituci zabývající se realizací přepravy. Neneseme odpovědnost za ztrátu, škody nebo poškození produktu vzniklé od okamžiku jeho převzetí k přepravě až do jeho vydání Vám, jakož i za zpoždění v doručení balíku způsobené přepravcem.

9. Reklamace: Shoda Zboží se Smlouvou / Vady

Pokud zjistíte, že objednaný produkt má vadu nebo není v souladu s danou smlouvou, máte právo podat reklamaci. Reklamaci prosím podejte následovně:

Kontaktujte náš tým na e-mailové adrese: [email protected]

Reklamace musí obsahovat:

Reklamace budou posouzeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího obdržení. Rozhodnutí o reklamaci bude Vám sděleno e-mailem.

V souladu s platným právem Česko budou uznány všechny Vaše zákonem poskytnuté práva ke zboží bez vad.

10. Marketingové služby a Komunikace

10.1 Systém Newsletteru a Marketingových Zpráv

E-shop Saketos nabízí Spotřebitelům možnost přijímat marketingové zprávy, včetně newsletterů, oznámení a personalizovaných nabídek. Marketingové zprávy mohou zahrnovat:

a) Transakční Zprávy - přímo související s realizací objednávky (potvrzení objednávky, stav doručení, informace o vrácení);

b) Oznámení ze Seznamu Přání - informace o dostupnosti, změnách ceny nebo akcích produktů přidaných na seznam přání Uživatele;

c) Doporučení Produktů - personalizované návrhy produktů založené na historii nákupů, prohlížených položkách a zájmech Uživatele;

d) Akce a Nabídky - informace o slevách, slevových kódech, výprodeji a nových produktech v e-shopu;

e) Dotazy na Dostupnost - e-maily s doporučeními v odpovědi na oznámení dotazu na dostupnost nebo oznámení o opětovné dostupnosti produktu;

f) Ankety a Recenze - pozvánky k účasti v anketách spokojenosti, hodnocení produktů a vyjádření názoru na základě historie nákupů a interakcí;

g) Připomenutí - zprávy týkající se produktů ze seznamu přání s akcí, opuštěných nákupních košíků, nebo dostupnosti vybraných velikostí a barev.

10.2 Pravidla Přihlášení k Odběru Marketingových Zpráv

  1. Přijetí marketingových zpráv vyžaduje vyjádření souhlasu Uživatelem, s vyjimkami stanovenými v bodě 10.2.3.
  2. Uživatel si může vybrat druhy zpráv, které chce přijímat, prostřednictvím nastavení účtu nebo prostřednictvím vyhrazeného formuláře pro přihlášení k odběru dostupného v e-shopu.
  3. Bez ohledu na rozsah předplatného si Uživatel může přijímat:
    • Oznámení týkající se určitých funkcí (opuštěný nákupní košík, dotaz na dostupnost), která jsou nedílnou součástí nabízené služby;
    • Omezenou počet automatických anket a žádostí o recenze na základě provedených transakcí;
    • Transakční e-mailové zprávy přímo související s realizací objednávky.
  4. Uživatel si může kdykoli změnit předvolby přihlášení k odběru nebo se odhlásit z přijímání marketingových zpráv prostřednictvím:
    • Odkazu pro odhlášení dostupného v každé e-mailové zprávě;
    • Odeslání zprávy na adresu
    • [email protected]
  5. Odhlášení z marketingových zpráv se nevztahuje na transakční zprávy nezbytné k realizaci smlouvy.

10.3 Personalizace Zpráv

Marketingové zprávy mohou být personalizovány na základě:

Personalizace má za cíl přizpůsobit nabídku a zprávy individuálním zájmům Uživatele, aby se zlepšila kvalita služby a relevance přijatého obsahu.

11. Personalizace Služeb a Nákupního Zážitku

11.1 Individuální Nákupní Proces

E-shop Saketos nabízí Uživatelům personalizovaný nákupní proces bez ohledu na místo, čas a zařízení, ze kterého Uživatel vychází. Personalizace zahrnuje:

a) Přizpůsobenou prezentaci produktů na základě zájmů a preferencí;
b) Doporučení produktů na základě historie nákupů a prohlížených artikluů;
c) Personalizované nabídky a akce;
d) Přizpůsobení rozhraní e-shopu preferencím Uživatele;
e) Optimalizaci zážitku na různých zařízeních (počítač, tablet, smartphone).

11.2 Analýza Dat pro Personalizaci

Za účelem personalizace Uživatel souhlasí s:

a) Sbíráním a analýzou dat týkajících se způsobu používání e-shopu (prohlížené produkty, strávený čas, používané funkce);
b) Analýzou dat týkajících se historie nákupů a vzorců chování;
c) Vytvářením profilů zájmů a preferencí na základě shromážděných dat;
d) Použitím profilování pro účely personalizace služeb.

11.3 Právo na Odhlášení z Personalizace

Uživatel má právo kdykoli se odhlásit z personalizace služeb nastavením preferencí na svém účtu. V případě odhlášení si Uživatel bude prohlížet obecnou nabídku, nepřizpůsobenou jeho zájmům.

12. Personalizovaná Reklama a Reklama u Partnerů

12.1 Personalizovaná Reklama

Saketos může zobrazovat Uživateli personalizované reklamy:

Personalizace reklam je založena na datech týkajících se chování Uživatele, zájmů a historie nákupů.

12.2 Reklamní Partneři

Saketos spolupracuje s následujícími kategoriemi reklamních partnerů za účelem zobrazování personalizovaných reklam:

12.3 Příjemci Údajů pro Reklamní Účely

Údaje Uživatele mohou být předány reklamním partnerům pouze v rozsahu nezbytném k zobrazení personalizovaných reklam. Reklamní partneři jednají jako účastníci zpracování údajů a jsou povinni zpracovávat údaje v souladu s GDPR.

12.4 Právo na Odhlášení

Uživatel má právo kdykoli se odhlásit z přijímání personalizovaných reklam prostřednictvím:

Odhlášení z personalizovaných reklam nebude reklamy odstraňovat, budou však méně přizpůsobeny zájmům Uživatele.

13. Cookies a Technologie Sledování

E-shop Saketos používá soubory cookies a podobné technologie (pixely, webové maják, identifikátory zařízení) za účelem:

a) Realizace objednávek a správy zákaznického účtu (nezbytné cookies);
b) Personalizace nákupního zážitku;
c) Sběru analytických dat o používání e-shopu;
d) Zobrazování personalizovaných reklam;
e) Prevence podvodů a bezpečnosti.

Podrobné informace o typech cookies naleznete v Zásadách Ochrany Soukromí a v banneru cookies dostupném na webu e-shopu.

14. Závěrečná Ustanovení (čl. 13)

Žádné z ustanovení těchto Obchodních Podmínek se nenavrhuje porušit zákonná práva Spotřebitele. V případě jakýchkoli rozporu mezi ustanoveními těchto Obchodních Podmínek a právy Spotřebitele vyplývajícími z všeobecně závazných právních předpisů - namísto napadaných ustanovení těchto Obchodních Podmínek budou vždy uplatňovány právní předpisy.

Pro Podnikatele se všechny smlouvy uzavřené s námi řídí právem České republiky s vyloučením Konvence Spojených národů o mezinárodní koupi zboží.

V případě Podnikatelů, právnických osob práva veřejnosti nebo odlišených subjektů práva veřejnosti, soud výlučně příslušný pro rozhodování všech sporů vyplývajících ze smluvních vztahů mezi námi a Vámi bude soud příslušný pro naši sídlo. Předchozí věta se neuplatňuje na fyzické osoby uzavírající smlouvu přímo související s jejich obchodní činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tyto osoby charakter profesionálního charakteru vyplývajícího zejména z předmětu jejich provádělé obchodní činnosti, zpřístupněné na základě předpisů o Centrálním registru a Informacích o obchodní činnosti.

15. Mimosoudní Řešení Sporů

Informujeme, že Spotřebitelům se dostává možnost využít mimosoudní způsob řešení stížností a prosazování nároků. Informace o způsobu přístupu k uvedenému způsobu a postupům řešení sporů jsou umístěny na následující adrese:

www.coi.cz V sekci "Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů".

Dále na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Spotřebitelé mají přístup k online platformě pro řešení spotřebitelských sporů (tzv. platforma ODR). Platforma ODR je vícejazyčná interaktivní webová stránka pro obsluhu Spotřebitelů a Podnikatelů, kteří se snaží o mimosoudní řešení sporů vyplývajících z uzavření smlouvy o prodeji nebo smlouvy o poskytování služeb na dálku.

Využívání uvedených mimosoudních způsobů prosazování nároků a řešení sporů je dobrovolné a může probíhat pouze tehdy, pokud obě strany sporu (Spotřebitel a prodejce) vyjádří na to svůj souhlas.

16. Procedura Zpracování Obsahu Nesouvisejícího s Obchodními Podmínkami

E-shop není odpovědný za obsah Zákazníků, zvláště pak za obsah, který je nelegální a umístěný na webu nebo internetové platformě, pokud jsou akce v rozporu s Obchodními Podmínkami nebo platnými právními předpisy.

Každý Zákazník nebo Uživatel E-shopu má možnost nahlásit nelegální obsah. Pokud se domníváte, že daný obsah porušuje pravidla stanovená v těchto Obchodních Podmínkách, můžete administrátora upozornit odesláním e-mailu na adresu [email protected]

Oznámení by mělo obsahovat místo, kde administrátor může obsah najít, a všechny relevantní kontaktní údaje a informace o třetích osobách spojených s daným obsahem (pokud je to možné). Rozhodnutí o oznámeních se přijímají pouze na základě informací od osob s příslušnými znalostmi o dané záležitosti. E-shop nepoužívá automatizované metody při posuzování a rozhodování. O výsledku řízení týkajícího se oznámení, jeho obsahu a odůvodnění Vás bez zbytečného odkladu informujeme.

Pokud přijaté oznámení obsahuje nelegální obsah nebo obsah v rozporu s Obchodními Podmínkami, má E-shop právo:

a) Obsah odstranit nebo omezit jeho viditelnost
b) Zabránit přístupu k obsahu
c) Obsah degradovat ve výsledcích vyhledávání
d) Pozastavit nebo ukončit poskytování služby zcela nebo částečně, nebo pozastavit či zavřít účet Zákazníka e-shopu nebo třetí osoby

Dotčeným příjemcům dané služby předáváme odůvodnění, proč jsme omezení uplatnili. Zákazníka a případné třetí osoby informujeme o svém rozhodnutí s jasným odůvodněním (pokud máme jejich kontaktní údaje). Uživatel se může odvolat do 14 dnů a poskytnout odůvodnění. Administrátor E-shopu rozhodne o odvolání v následujících 14 dnech a informuje Uživatele o svém rozhodnutí spolu s odůvodněním.