Zákazník našel váš internetový obchod a zadal objednávku. Víte, co můžete udělat, abyste zvýšili šanci, že si ho udržíte déle? Poradíme vám, jaké dárky byste měli zvolit jako poděkování za nákup ve vašem obchodě.
Prodáváte své výrobky online? Pak byste měli zjistit, jak budovat prodej ve svém internetovém obchodě. Nezapomeňte, že poděkování za nákup v obchodě je jedním z nejjednodušších způsobů, jak se odlišit od konkurence!
Jak budovat prodej ve svém internetovém obchodě
V první řadě dbejte na co největší spokojenost zákazníků. Kontrolujte kvalitu produktů, které nabízíte. Dbejte také na příkladný servis a efektivní vyřízení objednávky (estetické balení, včasné odeslání)
Nesmíte však zapomínat, že zákazník toto očekává jako standard. Pokud tedy chcete vyniknout, musíte udělat něco jiného. Něčím, díky čemu se zákazník bude cítit vámi “rozmazlený”..
Skvělým nápadem je připravit pro zákazníky drobné dárky, které budou součástí balíčků!
Děkujeme za nákupy v obchodě
I malý dárek vám pomůže vybudovat pozitivní image vaší společnosti (Je třeba mít na paměti, že se nemusí jednat o drahé dárky). Jako dárky pro zákazníky dobře poslouží například drobné sladkosti nebo reklamní pomůcky s vaším logem
Co můžete dát jako dárek jako poděkování?
- Cukrovinky, např. fondán zabalený do papíru s logem vaší společnosti, jsou určitě dobrým nápadem,
- Pen,
- Flash disk,
- Hrnek s logem
Pouzdra s logem firmy jako levnější alternativa propagačních pomůcek
Hledáte obal, kterým byste poděkovali zákazníkům svého obchodu? Možná vás zaujme produkt 2 v 1 – sáčky s logem jako obal a reklamní pomůcka v jednom!
Víte, proč jsou pytle s potiskem loga vaší firmy účinným marketingovým gadgetem? Zaprvé, obaly, které nabízíme, se vyznačují vysokou kvalitou, odolností a estetikou. Proto je pravděpodobné, že váš zákazník bude tyto atraktivní a multifunkční sáčky používat opakovaně – např. jako praktický organizér
Objednáním sáčků s vaším logem již nemusíte investovat do drahých pomůcek. Stačí do personalizované pytle vložit drobný předmět – sladkost, vizitku, slevový kód na další nákup nebo ručně psané poděkování za nákup ve vašem obchodě
Drobné dárky a reklamní pomůcky pro zákazníky vašeho internetového obchodu, které jsou součástí jejich objednávky, zvyšují šanci, že si vás a váš obchod zákazníci zapamatují. Víte, proč je to tak důležité? Spěcháme s vysvětlením!
Se zvyšující se spokojeností zákazníků se zvýší i vaše tržby! Proto přidáním poděkování k objednávce vašeho internetového obchodu zvýšíte šanci, že si vás zákazníci zapamatují a že u vás zůstanou déle a rádi váš obchod doporučí svým známým!
Kde objednat děkovné obaly pro nákupy v obchodě?
U společnosti Saketos si můžete objednat personalizované sáčky s vaším logem, které se jistě budou skvěle hodit jako obal na reklamní pomůcky a další typy dárků pro zákazníky.